>

Страхування життя персоналу від нещасних випадків

Другий за поширеністю вид страхування після ДМС, але не менш важливий. Найчастіше застосовується в секторі міжнародних компаній, як корпоративний стандарт у формуванні C&B пакетів страхування. Також активно використовується багатьма вітчизняними роботодавцями як більш повне страхове покриття.

48

контрактів у сегменті страхування життя від нещасних випадків

2000+

застрахованих співробітників

100%

клієнтів продовжують контракти на наступний період

У ВАС Є ЗАПИТ І НЕОБХІДНА
КВАЛІФІКОВАНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?

Заповніть форму – ми дамо відповіді на всі питання найближчим часом

Послуги та можливості, які ми пропонуємо клієнтам у рамках медичного страхування персоналу

Блок 1
Підбір страхової компанії

Залежно від вимог клієнтів, ми точно визначаємо пул страхових компаній, фінансово спроможних обробити запит клієнта та надати вигідну пропозицію. При високих страхових сумах і широкому спектрі страхових ризиків необхідно відстежувати параметри покриття, які надаються страховими компаніями, відповідність запиту клієнта, перевірити чи не знижено покриття в додаткових ризиках. Також окрім покриття необхідно враховувати ряд інших параметрів, таких як досвід роботи СК у даному напрямку, основних перестрахувальників, участь СК у міжнародних пулах, ємність облігаторного перестрахування та ін.

Додаткова мотивація співробітників
Продукт добре справляється з завданням мотивації персоналу, частіше виконуючи соціальну функцію, ніж пряму мотиваційну. Ми називаємо це мотивацією «другого рівня» – коли пільга спрямована не на самого співробітника, а на його захист, як осередка суспільства, як годувальника в сім’ї. Тобто по суті – це захист рідних і близьких застрахованого співробітника від фінансових потрясінь у разі настання страхової події.
Блок 2
Блок 4
Освітні програми та семінари

На семінарах ми розповідаємо про особливості покриття, розбираємо “живі” кейси, обговорюємо нововведення. Оскільки страхові ризики не завжди та не зовсім приємні для сприйняття, слід проявити певну делікатність під час презентації страхового покриття. Лише за умови повного розуміння для всіх сторін, співробітник усвідомить ступінь своєї захищеності та оцінить реальну значимість такого корпоративного бонусу.
Окрім цього, страховий брокер Reelee навчає і консультує співробітників щодо порядку отримання відшкодування, оформлення страхової події та ін.

Підтримка клієнта

Якщо все-таки страхова подія настає і при цьому співробітник є застрахованим, починається етап збору документів для отримання виплати. Він може бути не завжди простий. Reelee, як брокер, бере на себе цей процес: ми допомагаємо нашим клієнтам готувати пакет документів для отримання виплати від страхової компанії. А на фінальному етапі, коли документи зібрані – контролюємо процес виплати до надходження грошей на розрахунковий рахунок застрахованої особи.

Блок 4

Ви хотіли б отримати від нас пропозицію з розробленою під Ваш бізнес програмою страхування? Залиште заявку та ми зв’яжемося з Вами найближчим часом для обговорення деталей

Ми забезпечуємо якісний і своєчасний зв’язок між

страховою компанією та клієнтом без додаткових складнощів і переплат

Розглянемо типові ситуації і питання, які характеризують процес роботи та переваги залучення страхового брокера

Типові ситуації і питання

З брокером Reelee
Безпосередньо зі страховою компанією
Обробка запиту та підготовка пропозиції

Проводимо аналіз ринку та продуктів, пропонуємо найкращий варіант зі співвідношення ціни та якості від різних компаній.

Пропонує тільки власний продукт, який найбільш підходить під запит, усі невигідні моменти замовчуються.

Юридична та фінансова сторона договору
З нашого боку в підготовці пропозиції бере участь юрист і фінансовий консультант. Вони опрацьовують усі можливі спірні та неточні формулювання під клієнта.
Як правило, укладається типовий договір, який, перш за все, захищає інтереси страхової компанії, багато формулювань мають неточне значення.
Підтримка клієнта на етапах співробітництва
Менеджер проекту відкритий до консультацій і оперативної допомоги 24/7.
Контактна особа перевантажена, підтримка часто повільна та обмежена робочими годинами.
Вирішення спорів і виплата компенсацій
Усі спірні моменти вирішуються швидко та тільки на користь клієнта. При необхідності залучаються юристи нашої компанії. Виплата компенсацій чітко відповідає довору.
Страхова компанія зацікавлена в зменшенні виплат або їх затримці,тому процес часто затягується та супроводжується наявністю складнощів для клієнта.
Оплата брокера не збільшує бюджет

Близько 10% від суми угоди закладається на залучення брокера та супровід клієнта протягом періоду страхування.

У середньому 10% від суми договору страхова компанія додатково закладає у бюджет на адміністрування проекту та оплату роботи акаунта.

Типові ситуації і питання

Обробка запиту та підготовка пропозиції

З брокером Reele

Проводимо аналіз ринку та продуктів, пропонуємо найкращий варіант зі  співвідношення ціни та якості
від різних компаній

Безпосередньо зі страховою компанією

Пропонує тільки власний продукт, який найбільш підходить під запит, усі невигідні моменти замовчуються

Юридична та фінансова сторона договору

З брокером Reelee

З нашого боку в підготовці пропозиції бере участь юрист і фінансовий консультант. Вони опрацьовують усі можливі спірні та неточні формулювання під клієнта

Безпосередньо зі страховою компанією

Як правило, укладається типовий договір, який, перш за все, захищає інтереси страхової компанії, багато формулювань мають неточне значення

Підтримка клієнта на етапах співробітництва

З брокером Reelee

Менеджер проекту відкритий до консультацій і оперативної допомоги 24/7

Безпосередньо зі страховою компанією

Контактна особа перевантажена, підтримка часто повільна та обмежена робочими годинами

Вирішення спорів і виплата компенсацій

З брокером Reelee

Усі спірні моменти вирішуються швидко та тільки на користь клієнта. При необхідності залучаються юристи нашої компанії. Виплата компенсацій чітко відповідає довору

Безпосередньо зі страховою компанією

Страхова компанія зацікавлена в зменшенні виплат або їх затримці,тому процес часто затягується та супроводжується наявністю складнощів для клієнта

Оплата брокера не збільшує бюджет

З брокером Reelee

Близько 10% від суми угоди закладається на залучення брокера та супровід клієнта протягом періоду страхування

Безпосередньо зі страховою компанією

У середньому 10% від суми договору страхова компанія додатково закладає у бюджет на адміністрування проекту та оплату роботи акаунта

Як почати роботу з нами та які етапи співпраці

1

Залишаєте заявку, ми зв’язуємося з Вами, обговорюємо деталі та створюємо запит

2
Аналізуємо варіанти, проводимо тендер серед страхових компаній, обираємо кращу пропозицію
3
Укладаємо договір і проводимо установчу онлайн або офлайн зустріч для співробітників
4

Супроводжуємо проект, консультуємо та допомагаємо у вирішенні спорів. Створюємо звіти з роботи та аналізуємо

Для початку роботи заповніть форму та надішліть нам заявку. Наші фахівці зв’яжуться з Вами та нададуть докладну консультацію щодо подальших дій